11 augustus 2021
Afspraakbevestiging per e-mail
Tergooi start op 16 augustus met het versturen van afspraakbevestigingen per e-mail. Op dit moment doen we dit nog per post en krijgt u per e-mail een herinnering voor uw afspraak. Informatie over al uw afspraken kunt u altijd en overal inzien via Mijn Tergooi.
Steeds meer patiënten gaven aan deze informatie per e-mail te willen ontvangen. Op deze manier hebben zij snel en eenvoudig alle informatie over een afspraak in hun mailbox. Daar komt bij dat we streven naar duurzaamheid. Bovendien scheelt het in de kosten.
Zorg voor een geverifieerd mailadres
Alleen als wij zeker weten dat de informatie in de afspraakbevestiging voor u bedoeld is, staat er gedetailleerde informatie in over uw afspraak. Het is daarom belangrijk om uw e-mailadres te verifiëren. Wanneer u uw e-mailadres niet verifieert ontvang u een e-mail met daarin alleen het tijdstip en de locatie van de afspraak. Informatie over de afdeling en behandelaar ontbreekt. Alle informatie over uw afspraak kunt u altijd inzien in Mijn Tergooi.
Alternatief
Tergooi stuurt straks standaard alle afspraakbevestigingen per e-mail naar u toe. Mocht u dit om de een of andere reden niet willen, dan kunt u in Mijn Tergooi uw contactvoorkeur wijzigen. Kiest u bij contactvoorkeur “papier” dan blijft u de afspraakbevestigingen per post ontvangen.
Meer informatie over afspraak op de poli
Meer informatie over inloggen in Mijn Tergooi
E-mail nieuwsbrief