Afspraak maken, verplaatsen, afzeggen
Afspraak maken
Er zijn twee mogelijkheden om een afspraak te maken:
- Mijn Tergooi (met uw DigiD of Zorgdomein verwijsnummer). Op uw ZorgDomein verwijzing staat of het mogelijk is om uw afspraak online in te plannen.
- Telefonisch via het Klantcontactcentrum.
Voor bloedafname maakt u altijd online een afspraak. Bij bloedafname thuis of een spoedafspraak hoeft u zelf geen afspraak te maken. Uw arts maakt voor u een afspraak of wij bellen u.
Afspraak verplaatsen of afzeggen
Mijn Tergooi
Tot uiterlijk 48 uur voor uw afspraak kunt u zelf uw afspraak verplaatsen of afzeggen via Mijn Tergooi.
Er zijn ook onderzoeken en behandelingen die u niet online kunt verplaatsen of afzeggen. Neem dan contact op met het Klantcontactcentrum.
Telefonisch
Tot uiterlijk 24 uur voor uw afspraak kunt u uw afspraak wijzigen. Neem contact op met het Klantcontactcentrum.
Hulp nodig?
- Wilt u uw afspraak liever telefonisch maken? Neem dan contact op met het Klantcontactcentrum
- Heeft u hulp nodig bij inloggen? Bekijk dan: Hulp bij inloggen