Patiënteninformatie in Mijn Tergooi
Het is belangrijk dat u goed voorbereid naar uw afspraak, onderzoek of behandeling komt. Hiervoor geven wij patiënteninformatie mee. Dit doen wij het liefst digitaal. Makkelijk voor u, u heeft het altijd en overal bij de hand en beter voor ons milieu.
Hoe geven wij patiënteninformatie mee?
- Via Mijn Tergooi. Wij zetten de informatie klaar in Mijn Tergooi. U ontvangt van ons een mail als er een nieuwe folder is toegevoegd.
Direct naar Mijn patiënteninformatie
- Via een aankruisfolder. Wij geven u een flyer mee waarop staat aangekruist welke pagina u op de website moet bezoeken. Dit kan via de QR-code of door het overtypen van de link die op deze folder vermeld staat. Liever de informatie op papier? U kunt de informatie altijd zelf uitprinten of vraag er naar op de polikliniek.
- Via een folder of boekje. Sommige informatie geven wij u na uw behandeling of onderzoek nog als folder mee.
Patiënteninformatie bekijken in Mijn Tergooi
Heeft u een e-mail ontvangen dat er patiënteninformatie klaarstaat in Mijn Tergooi? Volg dan onderstaande instructie:
Stap 1: Log in op Mijn Tergooi met uw DigiD gebruikersnaam en wachtwoord. Lees meer over inloggen met DigiD >>
Stap 2: Bent u ingelogd op Mijn Tergooi? Klik dan op “Patiëntenfolders”.
Stap 3: Op deze pagina staan de patiëntenfolders die u moet doorlezen.
Stap 4: U klikt op de folder en komt uit bij de patiënteninformatie op onze website.
Stap 5: U kunt zelf folders als “Belangrijk” of “Gelezen” markeren of zoekwoorden toevoegen om informatie makkelijk terug te vinden.
Ik zie geen patiënteninformatie in Mijn Tergooi
Staan er geen informatiefolders voor u klaar in Mijn Tergooi? Maar is dat wel met u besproken? Neem dan contact op met de afdeling of polikliniek waar u de afspraak heeft.