Klantcontactcentrum (KCC)
U kunt steeds meer afspraken online maken via Mijn Tergooi MC. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan neemt u contact op met de polikliniek en komt u automatisch uit bij ons Klantcontactcentrum (KCC). U gebruikt nog steeds het bekende telefoonnummer van de polikliniek en komt uit bij het KCC. Zij plannen dan een afspraak voor u in.
Het klantcontactcentrum is bereikbaar op werkdagen tussen 8:00 uur en 16:30 uur.
Als u het KCC telefonisch niet kunt bereiken, kunt u uw vraag ook stellen via het contactformulier. Bij het maken van een afspraak is het mogelijk om uw voorkeur voor een bepaalde specialist aan te geven.
Afspraak verzetten of afzeggen
U kunt uw afspraak zelf via Mijn Tergooi MC tot 3 dagen voor uw afspraak verplaatsen of afzeggen. Lees meer over online afspraak maken, verzetten of afzeggen. Tot 24 uur voor uw afspraak kunt u uw afspraak telefonisch of via het contactformulier kosteloos annuleren.
Vragen over uw operatie of opname?
Neem dan telefonisch contact op met:
- T 088 753 1520 voor opnames bij Urologie, KNO, Kaakchirurgie en Chirurgie
- T 088 753 1530 voor opname bij Orthopedie, Gynaecologie en Neurochirurgie
Medisch inhoudelijke vragen
Heeft u medisch inhoudelijke vragen die niet door het KCC behandeld kunnen worden of gaat het om het inplannen van complexe (combinatie) afspraken? Dan verbinden we u door naar de polikliniek.
Wanneer kunt u het beste bellen?
Opmerking of verbetersuggestie voor het klantcontactcentrum
Heeft u een opmerking of verbetersuggestie m.b.t. de bereikbaarheid of de behandeling van het klachtcontactcentrum, geef dat hieronder aan.
[gravityform id=”116″ title=”true” description=”true”