Veelgestelde vragen over Mijn Tergooi

Veelgestelde vragen over Mijn Tergooi

Wanneer u een vraag hebt over Mijn Tergooi maar niet direct kan vinden wat u zoekt, raden wij u aan om eerst tussen deze antwoorden van de veelgestelde vragen te kijken. Dit is een overzicht van veelgestelde vragen, samengesteld door u als bezoeker van de website van Tergooi MC.

Algemeen

Wat kan ik zelf regelen in Mijn Tergooi?

  • een afspraak maken, verplaatsen of afzeggen
  • online aanmelden voor uw afspraak
  • persoonlijke gegevens wijzigen
  • iemand machtigen

Welke informatie staat er in Mijn Tergooi?

  • afspraken
  • medische gegevens
  • persoonlijke gegevens
  • uitslagen en behandelverslagen

Inloggen en registeren

Hoe kan ik inloggen in Mijn Tergooi?

U kunt inloggen met uw DigiD of met uw Zorgdomein verwijsnummer. Zie voor meer informatie: Hulp bij inloggen Mijn Tergooi

Wat gebeurt er als ik mijn e-mailadres niet verifieer?

Het is niet erg als u uw e-mailadres niet verifieert. U krijgt nog steeds de informatie die u nodig heeft. In de e-mails die we u sturen krijgt u alleen minder gedetailleerde informatie, bijvoorbeeld de naam van uw behandelaar.

Wat moet ik doen als mijn verificatiecode verlopen is?

U kunt na een uur weer een nieuwe verificatiecode aanvragen. 

Wat moet ik doen als ik geen verificatiecode ontvangen heb?

Het kan enkele minuten duren voordat u de code in uw mailbox ontvangt. Bekijk ook uw ongewenste mail en spambox.

Informatie en gegevens

Hoe kan ik mijn medisch dossier inzien in Mijn Tergooi?

Onder het kopje ‘Dossier’ in Mijn Tergooi staan al uw medische gegevens, uitslagen en behandelverslagen.

Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen in Mijn Tergooi?

Onder kopje ‘Mijn gegevenskunt u uw gegevens inzien en veranderen. 

Mijn medicatieoverzicht in Mijn Tergooi klopt niet, hoe kan ik dit wijzigen?

Hiervoor kunt u contact opnemen met de afdeling Klinische farmacie (de ziekenhuisapotheek). 

Waarom staan niet al mijn medicijnen in Mijn Tergooi?

Alleen de medicijnen die bij ons bekend zijn staan vermeld.

Ik zie niet al mijn onderzoeksuitslagen in Mijn Tergooi, kan dat kloppen?

Alleen de uitslagen die in opdracht van een zorgverlener zijn aangevraagd, vindt u terug in Mijn Tergooi.

Vragenlijsten

Kan ik een vragenlijst tussentijds opslaan in Mijn Tergooi?

Ja, dat kan bij de meeste vragenlijsten. Uw zorgverlener kan alleen ingevulde vragenlijst inzien. 

Waarom kan ik mijn vragenlijst niet terugvinden in Mijn Tergooi?

Neem contact op met de afdeling of polikliniek die u heeft gevraagd de vragenlijst in te vullen.