Hulp bij inloggen op Mijn Tergooi
Met ons patiëntenportaal Mijn Tergooi heeft u als patiënt altijd en overal veilige toegang tot een gedeelte van uw medische dossier.
Om gebruik te maken van Mijn Tergooi moet u zijn ingeschreven als patiënt bij Tergooi MC en uw BSN (Burger Service Nummer) moet bij ons bekend zijn. Daarnaast heeft u een DigiD nodig. Heeft u nog geen DigiD, of weet u niet goed hoe u kunt inloggen op uw DigiD, ga dan naar DigiD.nl
U kunt op 2 verschillende manieren inloggen op Mijn Tergooi. Via de DigiD-app, of via SMS-controle.
- De DigiD-app is de makkelijkste manier om veilig in te loggen. U hoeft geen wachtwoord meer te onthouden. U gebruikt namelijk een pincode die u zelf mag kiezen.
- Als u via sms-controle inlogt, hoeft u geen app te downloaden. Inloggen via een sms-code, kan met of zonder mobiele telefoon.
Inloggen: stap voor stap
- Ga naar de website van Tergooi. Rechtsboven in de hoek ziet u Mijn Tergooi. Klik op deze groene knop of klik hier.
- Inloggen. Klik op de knop met de tekst ‘Direct inloggen op Mijn Tergooi’ of klik hier.
- Kies op welke manier u wilt inloggen. Kiest u voor inloggen met de DigiD app, lees dan verder. Kiest u voor inloggen met een extra sms-controle? Ga dan verder bij stap 6.
- Inloggen met de DigiD app. Open de DigiD app en voer uw zelfgekozen pincode in. Er verschijnt nu een koppelcode van 4 letters. Voer deze in ophet inlogscherm.
- QR-code scannen. Scan met uw mobiele telefoon de QR-code die op het scherm verschijnt. Klik op inloggen en u bent ingelogd.
- Inloggen met extra sms-controle. Vul uw DigiD-gebruikersnaam en wachtwoord in, nadat u heeft gekozen voor de optie ‘inloggen met sms-controle’.
- Vul de sms-code in. Direct daarna ontvangt u op uw telefoon een (gesproken) sms-bericht met een code. Met deze code logt u definitief in. U komt dan op de startpagina van Mijn Tergooi. U bent ingelogd.
Persoonlijke hulp bij inloggen
Heeft u hulp nodig met het inloggen? Neem dan contact op met de Helpdesk Digitale Zorg via T 085 1304 575 of